[linux] pomoc s modemom

Ferdo ferdo1 na pobox.sk
Úterý Leden 14 09:10:29 CET 2003

Zdravicko!

> [...]
> Mam zakupenu distribuciu Red hat 7.1 US/CZ s kernelom 2.4.2.
> Pouzivam modem typu D-com 56k internal/Lucent.
> Stranka na info o modeme je www.D-com.sk.
> Softver dodany k mojmu modemu je urceny len
> pre distribuciu redhat 6.2 - 7.0 s kernelom 2.16 a windows.
> Pokusal som sa nastavit modem v mojej distribucii,
>  ale mi to vypisalo ze modem nelze inicializovat, alebo ze modem
neodpoveda.
> Cez konzolu my system rozpozna modem, ale ho nevie spojazdnit.
> Nepouzil som zatial softver z CD lebo neviem co to spravy, ak ten softver
nie je urceny pre danu moju distribuciu.
> Touto cestou by som Vas chcel poprosit o radu pripadne o pomoc
spojazdnenia mojho modemu alebo
> nejakeho rpm ovladaca.
> Pisem Vas cez windows  dufam ze to ide precitat.
> Za pochopenie a pripadnu pomoc Dakujem.
>
> S pozdravom Jozef Petras
jpetras na ba.telecom.sk

Ja mam sice modem microcom, ale je postaveny na tom istom cipsete, takze pre
tvoj d-com plati to iste. Uspesne sa mi podarilo tento modem rozchodit pod
RH 7.2, mam jeden archiv, v ktorom je vselico o instalacii tohoto modemu pod
linuxom. Samozrejme su tam aj zdrojaky.

Ten subor ma cca 1MB, takze ak mas zaujem a nie je to pre teba problem,
mozem ti to poslat. Pripadne ak si nebudes vediet rady, rad pomozem.

S pozdravom
		Ferdo