[linux] posielanie mailov cez MUTT

Úterý Leden 14 16:33:56 CET 2003

Dňa 14. jan 2003 o 16:09, Milan Tóth napísal(a):

> ano. je dobre mat toto vyriesene cez postfix resp. SMTP daemon, koli
> tomu ze ked si to nastavis iba v mutt-e v e-mail sprave sa prepise iba
> "From:" co je polozka, ktoru cita e-mailovac ale polozka "From" uplne na
> zaciatku spravy zostane login na localhost.localdomain a niektore servre ti
> spravu mozu odmietnu koli neexistujucej domene.
>
> neviem. dobre?

mozno by stalo za to pouzivat zauzite vyrazy, ako:

"telo spravy" - to je to, co dokaze zmodifikovat mutt sam o sebe
pridanim my_hdr napriklad

"obalka spravy" - to je to co k sprave pripaja postovy system

 From z obalky nie je az taky problem, vbacssi problem by som videl
 v Reply-To: aby bolo mozne sa domailovat na daku adresu ak je problem,
 co v pripade takto zle nastaveneho MTA nie je celkom mozne..

--
Linux 2.4.20-2mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586