[linux] postfix problems

Úterý Leden 14 17:22:47 CET 2003

->    Potrebujem odoslat mail na z domeny .prd.sk (interna) na mail
->    hovienko.prd.sk ale postfix to zadrzi ako svoju internu adresu.
->
->    Ako nastavim pravidla taka by mi niektoe adresy poslal von do sveta a
->    nezadrziaval ich ako svoje interne!!! Dik

podla toho co som studoval dokumentaciu postfixu, vsade kde definujes domenu
platia aj subdomeny. Takze bud externe definovat smtproutes alebo to nejde
vobec. hladaj na www.postfix.org. Inac prave toto spravanie (implicitne
branie subdomen) je jeden z dovodov preco som ne postfix nepresiel.

skus newsgroupu cz.comp.mail.sendmail (nech ta meno nepletie, je to aj o
postfixe)
 A day without sunshine is like, night.