[linux] vypalovani a diakritika

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Středa Leden 15 14:52:00 CET 2003

Chyba je skor v tom, ze Linux pouziva kodovanie iso-8859-2 a v tom uklada
aj nazvy v obrazoch CD. V linuxe staci spravne nastavit par parametrov
(tusim codepage a iocharset) pri mountovani a CD by malo ist bez
problemov. Co sa ale tyka prace pod windowsami, to neviem. Nemam po ruke
nejake normalne PC, aby som to vyskusal. Treba pozriet parametre mkisofs,
ci tam nie je nejaka konverzia nazvov suborov.

	Milan Plzik