[linux] fdisk

krym krym na paranoity.sk
Středa Leden 15 16:06:37 CET 2003

ahoj,
mam asi nasledovny problem. po dlhsom case som potreboval vymenit
OpenBSD za Linux a stiahol som si slackware-current. ked som si po
nabootovani instalaciek spustil fdisk, vypisal mi chlasenie
warning: too many partitions 16 (maximum is 8) - alebo nieco velmi
podobne. realne ale taky stav nie je. ked som skusil spustit instalaciu
8.1 to iste, pri 8.0 to islo, ale nevedel nainstaloval Lilo do MBR. uz
som tento problem skusal vyriesit roznymi sposobmi, zrejme to bude
druhou partition table (ktoru si nechal obsd), nejako som nic pouzitelne
nenasiel. nevie niekto o tomto probleme?
dik