[linux] vypalovani a diakritika

Jayjay vasekt na yahoo.com
Středa Leden 15 19:10:17 CET 2003

diky za radu, ja tak nejak tusim ze to je konflikt
cp1250/iso8859
ALE uz pred tim jsem to zkousel nastavit takhle
...fs=auto,ro,--,iocharset=iso9660,codepage=cp1250,umask=0
ale je to porad spatne
V linuxu CD jede absolutne vpohode ale pod windows je
evidentne spatna diakritika v nazvech souboru/adresaru
Tim padem soubor/adresar nelze otevrit :o(

BTW: zkousel jsem to menit jak v /etc/fstab tak v
nastaveni Gnometoasteru (ve kterem palim)

Nebo zadavam spatny parametry??? nevim jaky jiny

diky jj