[linux] SK-nic zosalel trocha OT

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Leden 15 19:42:21 CET 2003

Ahoj,

> Cely den a vcera tiez som stratil prekopavanim linuxu lebo som ho
> pozodrieval teda ze bind (DNS server) nejako strackuje.
>
> Nie!  Strackuje slovensky monopolny poskytovatel SK menneho priestoru
> a uci sa na realnonom systeme .... a este si aj necha zaplatit.

jasne.

http://files.juraj.bednar.sk/sknicbug.png
http://files.juraj.bednar.sk/sknic-ruluje1.png
http://files.juraj.bednar.sk/sknic-ruluje2.png
http://files.juraj.bednar.sk/sknic-ruluje3.png
http://files.juraj.bednar.sk/sknic-ruluje4.png

z tohto jasne vidno, ze sa ucia na zivom systeme. Okrem toho ta
byrokracia okolo je neskutocna. Svojim klientom odporucam registrovat
.com, .org a .net domeny, ktore su dokonca este aj lacnejsie.
A staci im par udajov a cislo kreditky, dokonca vobec netreba chodit za
notarom.

Odporucam to spravit vsetkym, ktori nieco riesia -- proste im tie
peniaze nedat a radsej regnut inu domenu.

     Juraj.