[linux] problem s dialupom

Miso Simovic simovic na load.sk
Středa Leden 15 22:10:56 CET 2003

> Dobry den, chcel by som Vas poprosit o pomoc. Ide o to, ze som nedavno
nainstaloval Redhat 8.0 a neviem na nom rozchodit dialup. Mam normalny
analogovy modem. Skusal som pripojenie nakonfigurovat cez grafiku a cital som
aj jeden clanok, kde bol navod ako to nakonfigurovat cez text. rozhranie
pomocou wvdialconf, to som tiez skusal, ale v oboch pripadoch bol vysledok
rovnaky. Spravne som vyplnit prihlasovacie meno, heslo, providera (stonline).
Nepouzil som ziadnu predvolbu. A stale to vyzera takto:
> Pocitac zacne komunikovat s modemom (prebudi sa a aj pocut oznamovaci ton),
ale nikdy nevytoci. Potom to vzda a wvdial hlasi "no dial tone". V predoslom
linuxe, co som mal naistalovany (RH 7.2) to bez problemov islo a nemam
problem pripojit sa k internetu ani z windowsu. Neviete kde by mohla byt
chyba a ako to riesit?
Dakujem
--
miso