[linux] Prosba - uzivanie linuxu

Remenec Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Čtvrtek Leden 16 08:17:10 CET 2003

Ludia, nemam nic proti Vam, ale nemyslite, ze sa uz tema "po rocnom
uzivani Linuxu" taha trochu dlho ?? Okrem toho, ze v nej uz len
filozofujete - sa clovek nedozvie nic nove. Potom len doma bohujem - ked
cez svoj 33 kbps modem stahujem postu uz pomaly 10 minut a polovice
mailov je o PO ROCNOM UZIVANI LINUXU <-- kde sa uz dohaduje len mala
skupinka ludi.Hovorim to tu preto, lebo pred istym casom som bol aj ja
za podobny filozoficky prispevok (v tejto konferke) zdrbany.
Ospravedlnujem sa - ak som niekoho urazil.

			S pozdravom
				J.