[linux] zaujimavy problem

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Leden 16 08:57:17 CET 2003

Dňa St 15. Január 2003 16:37 Peter Surda napísal:

> Mam vyrazne podozrenie, ze OO v istych pripadoch sposobuje Xservrom
> problemy, hlavne ked to bezis remote.

ono to ale nastatne pri akejkolvek aplikacii - napr. konqueror otvorim 3 okna
a som v takom isotom stave - takze to asi nie je vec iba OO

hral som sa s roznymi opsnami pri spustani X-ov, ale bez uspechu
potom som nasiel na webe (ked som hladal nieco uplne ine ;-)),
ze vraj 3.3.6 a 4.1.0 servery maly nejaky memory leak ohladom
cacheovania fontov, tak teraz mam 3 moznosti:
- zistit, kde sa to cacheovanie vypina
- nahodit 4.2.1 (alebo rovno 4.3) server na klienta - tu ale je problem, ze to
potrebujem osekat do nejakeho minimalneho stavu - cize musim zistit, co mozem
vyhodit, aby to stale este bezalo)

	peter