[linux] prazdna strana pri tlaci z MS WIN

Ján Šóš janko na slovakiatravel.sk
Čtvrtek Leden 16 09:45:34 CET 2003

Vsak v tom je problem, ze neviem uz, kde to nastavit. Skusal som do
smb.conf dat "printer command lpr -h", avsak bez uspechu. Pre istotu
pripajam obsah /etc/printcap

hp:\
:cm=lpdfilter method=raw color=no:\
:lp=/dev/lp0:\
:sd=/var/spool/lpd/hp:\
:lf=/var/spool/lpd/hp/log:\
:af=/var/spool/lpd/hp/acct:\
:if=/usr/lib/lpdfilter/bin/if:\
:la@:\
:tr=:cl:lk:sh:

M.F. PSIkappa wrote --- napísal::

Skus si pozriet ci niekde nieco nemas ako posielanie
Banner page po skonceni tlace, respektive, posielanie oddelovacich
stranok.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk