[linux] Re: Prosba - uzivanie linuxu.

Edo1958I na netscape.net Edo1958I na netscape.net
Čtvrtek Leden 16 10:50:29 CET 2003

J. Remenec napisal:
Ludia, nemam nic proti Vam, ale nemyslite, ze sa uz tema "po rocnom
uzivani Linuxu" taha trochu dlho ?? Okrem toho, ze v nej uz len
filozofujete - sa clovek nedozvie nic nove. Potom len doma bohujem - ked
cez svoj 33 kbps modem stahujem postu uz pomaly 10 minut a polovice
mailov je o PO ROCNOM UZIVANI LINUXU <-- kde sa uz dohaduje len mala
skupinka ludi.Hovorim to tu preto, lebo pred istym casom som bol aj ja
za podobny filozoficky prispevok (v tejto konferke) zdrbany.
Ospravedlnujem sa - ak som niekoho urazil.

Problem, ktorý sa tu objavuje je podla mna hlbsí a suvisí s NEEXISTENCIU diskusneho miesta na sajte www.linux.sk.
To, co zaciatocníci (a pokrocilejsí) NAOZAJ postradajú na sajte linux.sk je spustenie a fungovanie FORA, ako diskusneho miesta, kde sa daju priamo klast otazky a dostavat odpovede. Kde sa ma navstevník sajtu www.linux.sk a chudak zaciatocník dozvediet odpoved alebo dostat pomoc a uz vobec ho nezaujima pri svojich obmedzenych dial-up moznostiach napriklad otazka typu: Po rocnom uzivani linuxu a pod.???!!
Ja sledujem, že sa mnohí z nich presunuli svojimi otazkami na Mailing konferenciu, ktora je takymito otazkami obtazkavana. Je to sposobene tym, ze boli vlastne k tomu donutení (dufam len, ze to nie je niecí zamer, ako ozivit mailingovu konferu) avsak myslim si, že fungovanie na mailingovej konfere je pre totalneho lamera so svojou otazkou_zivota a smrti dost zlozite.
Myslim si totiz, že mnohi zaciatocnici a novi navstevnici sajtu www.linux.sk boli uplne odradeni sa vobec nieco pytat, ked nenasli link na Forum, tak ako v minulosti.

Vyuzivam tuto prilezitost a este raz chcem dorazne poziadat kompetentnych o spustenie NOVEHO Fora na sajte linux.sk ! A keď sa vyriešia niektore technicke problemy, tak sa tam MOZU ale NEMUSIA doimportovat prispevky z predchadzajuceho Fora.
BTW, nech to nikdo neberie osobne.

dodoedo

The NEW Netscape 7.0 browser is now available. Upgrade now! http://channels.netscape.com/ns/browsers/download.jsp

Get your own FREE, personal Netscape Mail account today at http://webmail.netscape.com/