[linux] prazdna strana pri tlaci z MS WIN

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Čtvrtek Leden 16 11:14:58 CET 2003

Hmm, tiez som sklerotik, ze som zabudol napisat, kde to hladat...
Ja mam HP2100 mam to priamo v nastavenia tlaciarne (jetdirectu)

    ===JetDirect Telnet Configuration===
        Firmware Rev.   : G.08.32
        MAC Address     : 00:10:83:ba:7b:00
        Config By       : USER SPECIFIED

        DHCP Config     : Disabled
        IPX/SPX         : Disabled
        DLC/LLC         : Disabled
        Ethertalk       : Disabled
        Banner page     : Disabled

Ale kedze asi nemas tlaciaren so zabudovanym lpd (jetdirect), tak ti fakt
asi neviem poradit...

Jedine co ma napada:
1. odchyt si co posielaju win na tlaciaren
2. cat-ni to co zachytis na tlaciaren, ci z toho vylezie prazdna stranka
3. takto si vylucis, ze to posielaju win
4. pokracujes az kym nevylucis vsetky komponenty...
(win,samba[smbprint],LPRng,tlaciaren)

Inak este by bolo dobre vediet ake tam mas filtre.