[linux] Po rocnom uzivani LINUXu

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Pátek Leden 17 07:51:03 CET 2003

Ako nahrada za X existuje v gtk aj Qt jedna zaujimava moznost - vedia
pracovat aj s framebufferom, len to zvycajne je vypnute pri kompilacii.
Neviem, zi to prinecie narast vykonu oproti Xku, ale pracuje sa tu priamo
s framebufferom grafickej karty... . Problem je len, ze pojdu spustat iba
gtk alebo iba Qt aplikacie a zrejme nie sucasne gtk aj Qt.
	Milan Plzik