[linux] us klavesnica v Mdk Cooker

Sobota Leden 18 01:58:49 CET 2003

Dňa 18. jan 2003 o 01:46, Matej Pivoluska napísal(a):

> [...]
> #$^... sa mi daju pisat len cez pravu metu.
>
> Skusal som to prepinat aj pomocou czsk, aj pomocou prepinaca klavesnice v KDE,
> ale nic nepomohlo, americku klavesnicu som si natrvalo jednoducho nezapol.
>
> Section "InputDevice"
>     Identifier "Keyboard1"
>     Driver "Keyboard"
>     Option "XkbModel" "pc105"
>     Option "XkbLayout" "czsk"
>     Option "XkbVariant" "us_sk_qwerty"
> EndSection
>
> Asi to bude problem KDE ako X, lebo napriklad pod IceWM mi ide len anglicka.

s takouto kombinaciou zabudni na czsk mapu, ktora uz bola v 4.x
viacmenej iba trpena.. neviem co si predstavujes pod: "prepinat aj
pomocou czsk", ale ak myslis pouzitie group_led, tak to uz tiez
nefunguje.

ak chces pouzivat prepinac klavesnice v kde, tak si musis nastavit
v xsoch standardnu klavesovu mapu napriklad us:
    Option "XkbLayout" "us"
XkbVariant zrusit.

aj to vsak nemusi viest k uspechu, ak ten prepinac v kde pouziva starsiu
metodu na prepinanie klavesnice. rucne to ide prepnut pomocou programu
setxkbmap, udajne su aj dake prepinace, ktore pouzivaju novu metodu
prepinania klavesnic (v gnome napriklad).

> Dakujem za pripadne nakopnutie,

mas stastie ze to nebol kopanec od dakeho dostihoveho sampiona ;)

--
        virtual.phuture.sk, Linux Version 2.4.20-2mdk,  Mandrake Cooker
            One 225MHz Cyrix MII Processor, 112M RAM, 448.92 Bogomips