[linux] BitchX skript - remote ovladanie

Sobota Leden 18 18:02:12 CET 2003

On Sat, Jan 18, 2003 at 04:10:53PM +0100, warcraft-metal wrote:
> Zdar
cau

> na jednom kompe bezi 24hodin BitchX - je napr. na kanali #mk1,
>
> ja sa z domu pripojim cez mIRC a chcem mu zadat nej prikaz aby nieco
> napisal na niektory kanal - napr. aby napisal na kanal #mk2 "text".
> alebo aby vykonal iny irc prikaz.
Neni jednoduchsie bezat bx cez screen a z domu sa nan nalogovat a attachnut
sessnu?

<noflame>
Okrem toho irssi je lepsi ako bx, 2 roky som to s bx vydrzal ale maintaineri
ignorovali moje patche a odmietali opravit chyby tak som presiel na irssi a
nelutujem.
</noflame>

> warcraft
S pozdravom,

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.