[linux] Viac X-serverov naraz

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Leden 19 19:05:46 CET 2003

On Tue, Jan 14, 2003 at 03:25:02PM +0100, J. Matej wrote:
> Pekny den,
>
> Len tak pre zaujimavost o Xandrose pisu, ze X-server aktualneho
> uzivatela sa da zamknut, a na inej konzole spustit novy X-server pre
> ineho uzivatela a ked tento skonci, v praci pokracuje ten predchadzajuci
> uzivatel na svojom povodnom X-serveri.
>
> Da so toto urobit nie prilis komplikovane aj na beznej distrib. linuxu
> (napr. Mandrake)?

lide uz tady psali jak spustit xserver z konzole, gnome to ma primo v
menu - Gnome/System/Nove prihlaseni

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487