[linux] Dial server

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pondělí Leden 20 12:32:51 CET 2003

mgetty+sendfax toto pekne riesi
doporucujem najprv zistit ako to pracuje a rozchodit si modem s
dial-upom pod linuxom bez pomocok ako su wvdial

ono mgetty je getty ktore caka na modeme a zapriahne ppp aby
autentifikovalo pomocou chap resp. pap

pripadne sa dal pouzit balik aj na callback, autorom je pan Bobovsky a
link bude niekde v archive

dz