[linux] NTP

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pondělí Leden 20 16:29:47 CET 2003

zdravim

uz to tu raz bolo, ale v archve som riesenie nenasiel
mam gateway do inetu, ktora sa synchronizuje na NTP startum1 server
ked ale dam z vnutra siete synchronizaciu na tu gateway, tak mi hlasi,
ze statta too high (stratum 16) a dropne paket
ked ale nastavim zdroj na gateway na lokalne hodiny,
tak sa klienti syncnu - gateway sa hlasi ako stratum 3 server

any idea?

(uvazujem o prechode na chrony, ako som sa docital v archive, ale zas
nechcem to urobit, kym si nepotvrdim, ze sa to neda cez ntpd)

	peter