[linux] NTP

Pondělí Leden 20 16:31:41 CET 2003

-> uz to tu raz bolo, ale v archve som riesenie nenasiel
-> mam gateway do inetu, ktora sa synchronizuje na NTP startum1 server
-> ked ale dam z vnutra siete synchronizaciu na tu gateway, tak mi hlasi,
-> ze statta too high (stratum 16) a dropne paket
-> ked ale nastavim zdroj na gateway na lokalne hodiny,
-> tak sa klienti syncnu - gateway sa hlasi ako stratum 3 server

nastav v configu "stratum 2" a restartni ntpd... malo by pomoct.

-> (uvazujem o prechode na chrony, ako som sa docital v archive, ale zas
-> nechcem to urobit, kym si nepotvrdim, ze sa to neda cez ntpd)

 There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
 allows you to install Windows.   -- Matthew D. Fuller