[linux] Sparklan WL-360F

Feferon feferon na feferon.sk
Pondělí Leden 20 16:54:43 CET 2003

Ahoj
No ja som mal s tou verziou tiez problem skus pouzit wlan-ng-0.1.13, a
plus dodat nejaky script do crontabu ktory bude cekovat spojenie s GW a
ked nepingne tak reloadne wlan :-)

Zdar
Feferon

P.S.: Kym nemas hlasku copy to bap failed tak to je este OK :-)

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk] On
Behalf Of Pogac Daniel
Sent: Monday, January 20, 2003 11:48 AM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: [linux] Sparklan WL-360F

Zdarvim vospolok.

Chcel by som sa opytat ci niekto rozbiehal wlan kartu z predmetu.
Mam s nou trochu problemy. Pouzivam aktualny linux-wlan-ng-0.1.15 a
pri vacsom prenose dat (napr. kopirovani) mi v logu vyskakuju chyby:

Invalid frame type, fc=00d5, dropped

received frame on unsupported port=x

x je cislo od 1 do 6

Pokial mam na tuto komunikaciu zapnuty iptables ktory monitoruje status
novych paketov
okamzite potom hlasi new not SYN (samozrejme).

Nikde sa mi nepodarilo zistit ani co tie hlasky znamenaju....

Diky za kazdu radu....

Daniel Pogač
TatraSoft Group s.r.o.
Sibírska 4