[linux] prednaska o zakladoch sietovania

Pondělí Leden 20 17:39:07 CET 2003

Zdravicko,

parkrat som uz videl u ludi ze by sa pre nich zislo urobit perdnasku o
routovani - zaklady routovania (ako to fugnuje v principe - netmasky,
detekcia siete, pripadne nizsie na urovni ethernetu) a o tcp (tcp
wrappery, firewally drop/reject a podobne)

Skratka nieco o tom, ako to funguje a preco to tak funguje.

Prednasku nie som schopny pripravit uplne do najblizsieho lugconu, preto
zhanam niekoho kto by ju mohol vypracovat so mnou, este lepsie aj
odprednasat...

Hlasi sa niekto?
 They that can give up essential liberty to obtain a little temporary
 safety deserves neither liberty nor safety. -- Benjamin Franklin