[linux] prednaska o zakladoch sietovania

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Pondělí Leden 20 20:45:41 CET 2003

Zdravim,
bol by som asi schopny a ochotny taku prednasku spravit, ALE:
1. Neviem ci v danom termine budem moct byt v KE
2. Ked som naposledy prednasal na lugcone 5 v KE, tak mi obecenstvo moc
nerozumelo, tak neviem ci to bolo temou prednasky alebo mojim stylom.

Niesom si celkom isty, ze vacsinu ludi zaujima ako to funguje, vacsinu
ludi zaujima len ako vyriesia cim skor svoj problem, bez toho aby sa
zamysleli nad podstatou problemu.
Kolko ludi co sa snazia rozbehat shaping na linuxe/cisco zaujima ako dane
algoritmi funguju, nebodaj ako vypocitat spravne parametre ?

Hmm, ako to ze nieje dostatok casu vsak je este len januar ;-) Zober si
priklad z WWWcka, ktory si vzdy pripravuje prednasku hodinu predtym, nez
to ide odprednasat...

Ked som si tak v hlave premietol, co vsetko by bolo potrebne spomenut
pri danej teme, tak by to bolo tak na celodennu prednasku a nielen
na 45 minut. Ale to by sa potom mozno zas niektorym vytrvalcom, co
by vydrzali do konca prednasky, aj o sietach snivalo ;-)))

Inak na danu temu mal svojho casu pekny clanok Peter Paluch v PC Revue.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk