[linux] USB Flash drive automount

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Úterý Leden 21 14:24:40 CET 2003

> Ma niekto skusenosti s $SUBJ a RH8.
> Chcel by som aby sa automaticky mountol Flash drive ked ho pripojim a ak
> to ide aby sa hodil odkaz na plochu do GNOME tak ako je to v MANDRAKE9.
> Vie niekto poradit.

Presme neviem, ako to zpravit (definitivne som switchol na MDK, takze ma
to uz velmi netrapi:-). Podla toho, co som si zistoval, je dolezity hlavne
adresar /etc/hotplug, kde su skripty pre zariadenia pridavane za behu -
teda aj pre USB Mass Storage - spusta ich asi kudzu. Tie si treba
nastudovat a potom by uz nemal byt problem spravit nieco take.
To pridanie odkazu na plochu uz naozaj neviem - treba sa vrtat v GNOME.

	Milan Plzik