[linux] fdisk

krym na creon.profinet.sk krym na creon.profinet.sk
Úterý Leden 21 15:57:36 CET 2003

dik
prva moznost je vylucena
druhu moznost vyskusam
tretia moznost, no on si ju edituje akoby sa vobec nic nestalo,
jednoducho je tam jeden vfat a tri ext, ale slack prostredie pracuje s
fdiskom a ked si aj nastavim co a ako chcem, spustim setup, tak
vyhadzuje chyby. dnes som skusal redhat7.2, detto. pri kazdej snahe o
zmenu segmentation fault, takze jedine druha moznost :)
ahoj