[linux] Firewall a dalsie sluzby

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Úterý Leden 21 08:04:17 CET 2003

No na firewalle byva pravidlom ze cim tam mas menej programov tym mas menej
security dier. Takze ak ti mozem doporucit tak len nejaku minimalnu
instalaciu. a hlavne co najmenej otvorenych portov, co otvoreny port to
dvere do tvojej internej siete.
Uz vobec by som tam nedaval Sambu  a predpokladam ze nejaku 130Mhz najdes aj
na intranet samozrejme ak tam neocakavas nejaku obrovsku zataz.
No a otestovanie skus si na tu masinu pustit nessus (ten ti aspon povie ze
co vsetko mas otvorene a ci mas nejake bugove verzie softveru) a hlavne si
over ci verzie programy co tam mas nemaju nejaku security chybu.
Cau

Steve