[linux] Sound Blaster Live! + Creative Inspire 5100.

Stefan Valastan valastar na pobox.sk
Úterý Leden 21 15:28:35 CET 2003

No v mandrake nastaveniach si daj hardware vyber si tam tu zvukovku a
pozri dostupne ovladace su tam sa mi zda ze dva tak daj ten prvy

a pusti to. ale zrusi ti to alsu a budes chodit cez oss. Potom to
nesusti, hral som sa s tym asi tyzden ale inac sa mi to nepodarilo
zfunkcnit a v konfere mi nik neporadil a po tom mi v Mplayery ked mam
AC3 zvuk tak ide vsetkych 6 kanalov

Steve