[linux] zaujimavost

Michal R. michal.r na gmx.net
Středa Leden 22 03:37:41 CET 2003

ahoj
asi na cca 5 minut som na svoj notebook ibm thinkpad 770 s mandrake 9.0
pripojil usb opticku mys microsoft explorer (chcel som vyskusat ci mi usb
port vobec funguje :) zistil som ze funguje a ja som mys vratil majitelovi.
po case som zistil ze v XF86Config-4 mam:

Section "InputDevice"
    Identifier "Mouse1"
    Driver "mouse"
    Option "Protocol" "ExplorerPS/2"
    Option "Device" "/dev/usbmouse"
    Option "ZAxisMapping" "6 7"
EndSection

Section "InputDevice"
    Identifier "Mouse2"
    Driver "mouse"
    Option "Protocol" "PS/2"
    Option "Device" "/dev/psaux"
    Option "Emulate3Buttons"
    Option "Emulate3Timeout" "50"
EndSection

ked som cez mousedrake nastavil ze tam nie je ziadna usb mys. tak mi kurzor
zacal utekat a mys obcas samovolne klikala. nepomohlo nic iba opatovne
nastavenie microsoft explorer usb mysi.

kedze mi teraz vsetko zase funguje tak vlatne ani neziadam o radu :)

--
Michal Revilak
CZ: Unijazz, Jindrisska 5, 110 00 Praha 1, Czech rep., phone: +420604911124