[linux] Sound Blaster Live! + Creative Inspire 5100.

Středa Leden 22 09:04:21 CET 2003

-> No v mandrake nastaveniach si daj hardware vyber si tam tu zvukovku a
-> pozri dostupne ovladace su tam sa mi zda ze dva tak daj ten prvy
-> a pusti to. ale zrusi ti to alsu a budes chodit cez oss. Potom to
-> nesusti, hral som sa s tym asi tyzden ale inac sa mi to nepodarilo
-> zfunkcnit a v konfere mi nik neporadil a po tom mi v Mplayery ked mam
-> AC3 zvuk tak ide vsetkych 6 kanalov

v mdk je defaultna alsa? Afaik alsa ma prave take moznosti co oss vacsinou
nezvlada...

-> > vie mi niekto poradit, co mam urobit, aby mi hralo
-> > vsetkych 5+1 reprakov, lebo hraju len 2 predne a central len susti.
-> > mam: MANDRAKE 9.0 , default-ne jadro, sound blaster live! a repro
-> > creative inspire 5100.

ak tu nie je alsa moze byt problem v tom...

btw kde sa vzal tento uzasny quoting? a medzera okolo kazdeho riadku?

->
->
-> >
->
->
-> >
->
->
-> > vdaka.

 REALITY.SYS corrupted. Press any key to reboot Universe.