[linux] Sparklan WL-360F

riki phobie na host.sk
Středa Leden 22 09:27:06 CET 2003

ja tu kartu mam ale nemam ju teraz zo sebou, neviem aky je tam firmware
ale poslednym wlan-ng mi chodi dobre, ziadny paket corruption.

pozriem to pripadne vecer

to ze hostap je lepsie je mytus ktory nie je nicim podlozeny co sa tyka
prism2.5 kariet

ziadna 802.11b karta ti neda viac ako 5,5Mb/s takze to mas v podstate
idealne hodnoty :).