[linux] OT:linux as router and cisco router

riki phobie na host.sk
Středa Leden 22 09:32:26 CET 2003

> vychazda mi ze chyba musi byt v nastaveni cisco routera providera,
> a rad by som vedel co maju nastavene na tom
> ciscu ze mi to neposielalo traffic von.nie je predsa mozne
> aby ked som vymenil linux router(nove eth, nove MAC adresy),
> tak mi providerov router odmietne posielat traffic von.

ono to nie je ani tak chyba ale nastavenie casu ako dlho drzi arp-cache
ja to nastavujem na 5 minut, je to IMHO rozumny cas ked ti odide
rozhranie u zakaznika a treba to vymenit, do 5 minut mam v cachi jeho
novu mac adresu a vsetko mu chodi.

takisto mozno matchuju na interfacy mac-adresu tvojho routra linuxu aby
zabranili tomu aby sa do toho segmentu pripojil niekto iny. ale je to
nepravdepodobne ze by sa to dalo riesit arpingom :).