[linux] Sound Blaster Live! + Creative Inspire 5100.

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Středa Leden 22 09:33:37 CET 2003

>No ja mam SB LIVE 5.1 a v MDK9.0 mi to ako default dalo alsa 0.9nejaka
>beta uz si nepametam aka. No a robilo to presne co popisuje on isli 2
>predne repraky a v ostatnych len sum, dokonca aj ked som si
>prekompiloval Mplayer a dal som mu 6 kanalovy vystup tak Mplayer sa
>zrubal , po prepnuti na OSS to vsetko funguje v pohode, no uvidim ako
>to bude riesene V MDK 9.1

Ja by som radsej poslal bug report autorom ovladaca v alse - vela novych
programov na pracu so zvukom  zacina byt "alsa only" , a ked nebudu v
nej ovladace poriadne spravene, tak to bude dost o nicom. (napr. viem,
ze na SB Live midi subor prehras len cez timidity).

Osobne sa mi tiez zda, ze pre SB Live su lepsie ovladace v OSS, nez v Alsa

Zd.