[linux] OT:linux as router and cisco router

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Středa Leden 22 11:37:39 CET 2003

Zdravim,
Ano je to problem s arp-ami a je to cisco feature...
By default ma cisco nastavene, ze ma drzat zaznamy v arp cache 4 hodiny.
Mozes byt este rad, ze tam este nemaju nejaky inteligentny cisco switch,
potom by to bolo este zabavnejsie...;-)

Inak jeden skaredy trik ako znefunkcnit rozhranie na cisco routri na 4
hodiny:
- nastav si rovnaku ip ako je ip cisco routeru ;-)
Router si zaznaci novu polozku do arp tabulky a IOS to svojsky
interpretuje a je to v ...

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk