[linux] Uctovny SW pod Linuxom (LONG)

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Leden 22 12:04:31 CET 2003

On Wed, Jan 22, 2003 at 11:42:35AM +0100, M.F. PSIkappa wrote:

> Taky by mal pouzivat jednoduche uctovnictvo a nie podvojne a navyse
> vacsinou male firmy maju externe uctovnicky...

Hm. Ak si dobre pamatam, nebola vyslovene rec o podvojnom uctovnicte.
Na druhej strane sa moze stat, ze aj "jednoclovekovy podnikatel" musi
viest podvojne uctovnictvo.

> Ak si a.s. a musis mat audit, tak auditor vyzaduje certifikaciu softu,
> inak ti neschvalia audit.

Ok.

Moj nazor:
Projekty typu Tucniak by sa IMHO mali zamerat prave na male firmy.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |