[linux] HELP: neznamy traffic

Pavel Grančič pg na alfabase.sk
Středa Leden 22 15:54:23 CET 2003

Hello,

> mas nastavene uctovanie v jadre?
> 2.4 je to myslim Networking options->Network packet filtering
> 2.2 Networking options->Network firewalls,Tcpip networking,IP:accounting

Je tam 2.4, robil som to rucne cez iptables (mod_probe?). Uctovanie bezi,
ale counter je vzdy mensi ako u providera

> checkni aj ci ti existuje subor /proc/net/ip_acct

neexistuje, co s tym ?

>hmmm
>pakety by ti mali byt ukazane cez iptables -L -v (resp aj -x co je extended
>mode)

to ide, len cisla nesedia

> co sa tyka tych programov, resp. procesov....skus rovno zistit cez
netstat -a
aka komunikacia vlastne bezi, resp. si to presmeruj do nejakeho fajlu a ten
si potom pozri....

to mi ukazalo (asi) okamzite pripojenia. len SSHko, nic viac. ako to
presmerujem do filu ? nebude ten file rast prilis rychlo ?

thanx

Martin