[linux] OT:linux as router and cisco router

roman f.v. rfv na pobox.sk
Středa Leden 22 16:55:08 CET 2003

Zdravim,
este jednu vec som zabudol a k jednej mam pripomienku.

najprv ta pripomienka:
ak si teda aj drzi arp cache ako je potom mozne ze ked som po
desiatich minutach ten novy linux router vypol pripojil naspat
stary zo starou sietovkou ale uz mi neposielal von traffic ani z
neho??? keby si drzal staru arp cache tak zo starym strojom by to malo
predsa ist dalej.

zabudol som napisat ze nie sme priamo fyzicky zapojeny na ten router
jasne ze pred tym je switch na tom switchi mame zopar portov.(ci je
cisco neviem ale zrejme hej.)
no a dalsia vec je ze pred rokom sa to stalo takisto,(to som sa
dozvedel az teraz), takisto menili stary linux router za novy,ale oni
vtedy neprisli hned na to skusit arping -U a nechali to do druheho
dna tak.ale ani na druhy den ten novy linux router nesiel.az na druhy
den sa skontaktovali s providerom a ten povedal ze nieco zmenil na tom
virtualnom routeri a potom nam traffic zase siel von.
ja teraz robim kazde 4 min. arping -U zo vsetkymi vonkajsimi IP na ten
cisco router,
nemam chut riskovat to vypnut aby znovu neprestal posielat traffic von.

nejake napady?
btw. ako si to myslel ze by to bola zabava keby sme mali pred tym
routerom este cisco switch?

diky za odpovede ...
bye