[linux] aplikacny server

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Leden 23 10:38:38 CET 2003

Cafte
Potrebujem trochu poradit.
Chcem aplikacny server, ktori mi utiahne 12-15 ludi, ktori budu na nom
robit v KDE, mozu mat pusteny openoffice, konqueror, evolution,
jednoducho konfortna praca s konfortnymi programmi na linux desktope.
Teraz mi ide o to, aky hardware to zvladne.
Plus mam este jeden problem, ze mame strasne vela mailov, s ktorymi sa
aktivne robi, cca 800 MB, teraz sa k nim pristupuje cez imap a pouzivam
sendmail + klasicky imap-2002 a maily su ulozene a mailbox formate.
Tento system ulozenia dat dost zatazuje nas terajsi server, nie je nieco
ako ukladat maily do mysql a potom ich citat z mysql nejkym imap
serverom?

No a vobec neviem odhadnut aky hardware potrebujem na ten aplikacny
server (RAM, procesor(y) ), neviem ci sa oplati viac SCSI bez raid alebo
spravit z rychlich ATA diskov RAID5...

Nemate niekto skusenosti s tym skusenosti?

Dakujem
Jano

--
Jan Nemsak