[linux] aplikacny server

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Čtvrtek Leden 23 11:38:12 CET 2003

Zdravim,

Rozhodne zmen format format z mailboxu na maildir, malo by to slapat
rychlejsie, ked predpokladam, ze mas zdielane foldre v imap-e a pri
mailboxe ked s nim chcu 2 pracovat, tak jeden musi cakat kym dokonci pracu
ten druhy... kedze mailbox sa lock-uje.

A ked uz chces pouzivat tu db, tak sa pozri na http://www.dbmail.org/

Osobne si myslim, ze DB na ukladanie celych mailov netreba, ale velmi by
bodlo, keby v DB boli ulozene indexovane polozky z mail header a mozno
fulltext db z textovych mailov. Je totiz zverstvo ked ti pride nejaky
velky binarny format (video) a rves to do mysql...

Na diskovy space je asi najkrajsie riesenie SAN (storage area network),
bud si to vies vyrobit sam, alebo si mozes kupit hotovy produkt postaveny
na linuxe od jednej nemenovanej ceskej firmy.

Procesory & pamate: cim viac tym lepsie, je len otazka tvojich investicii,
ci do toho chces vrazit viac alebo menej...

Inak nic proti sendmailu, ale su aj vykonnejsie smtp s lepsou povestou...

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk