[linux] aplikacny server

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Leden 23 13:25:14 CET 2003

On Thu, Jan 23, 2003 at 01:03:00PM +0100, Lubor Kacian wrote:
> O.K. ale ako bezbolestne prejst na maildir format za behu posty ?

existuje skriptik mbox2maildir, ktory dokaze prekonvertovat formaty -
pri pouziti postfixu som stopol postfix, nastavil home_mailbox na
Maildir/, typ lokalneho dorucovatela na maildrop, spustil pripravene
skripty mbox2maildir + asi este chown na ~/Maildir pre kazdeho
pouzivatela ... za plnej prevadzky bol ten kratky vypadok asi 5 minut
nebadatelny ... bolo tam asi 750 pouzivatelov/schranok ... imap server
courier-imap

ak by bol problem s mbox2maildir, tak mutt takisto postaci na
prekonvertovanie mailboxov

samozrejme, ze som si to najprv vyskusal inde

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE