[linux] HELP: neznamy traffic

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Pátek Leden 24 13:33:27 CET 2003

IMHO:
Hm, tie pravidla su nastavene tak, ze rataju traffic iba lokalnej siete,
ale uz nie traffic samotneho gateway. Ak si nejaky daemon (napriklad
rhnsd) len tak lozi po nete, zrejme nebude zaratany, lebo sa pripaja z
rozhrania lo a nie z eth0. Skusil by som skor ratat traffic, ktory ide po
linke smerom von (k providerovi iptables -A OUTPUT -o
<interface_k_providerovi>).

	Milan Plzik