[linux] xawtv, mencoder a grabovanie

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Neděle Leden 26 16:57:32 CET 2003

radamsava,

uz dva dni sa snazim nagrabovat jednu videokazetu a nedari sa :(
videokazeta je v prehravaci z toho ide kabel s-video + composite do
televiznej karty [takze v tomto problem nie je]. V xawtv si to dokazem
pozriet. Ak vsak chcem pouzit xawtv na grabovanie tak dostavam
hlasku: 'queueing frame twice' co by malo znamenat, ze mam pomaly
disk. tuto moznost som vylucil [BTW: ako dostat z hdparm -T rozumne cisla
vid. koniec) ked som si vytvoril ramdisk (~500MB) a nahraval to rovno do
neho, o nieco sa to zlepsilo, ale stale nic pouzitelne. ma niekto napad
ako to nagrabovat normalne?

druhy pokus bol s mplayer/mencoder, kde sa mi ani nepodarilo si to video
pozriet, jedine co som ziskal bola krasne zelena obrazovka. kazdy napad je
vitany? (dokumentacia mplayeru mi prilis nepomohla; zmienka je akurat v
known bugs a to nebude moj pripad)

marx,

hdparm -T /dev/hda
/dev/hda:
 Timing buffer-cache reads:   128 MB in  0.33 seconds =387.88 MB/sec

--
[ marek 'marx' grac / gerard ][  V niektore veci musi clovek verit  ]