[linux] 2x wireless (prism2.5 PCI) = freeze

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Leden 27 11:25:19 CET 2003

Zdravim,

Mam nasledujuci problem:
Ked mam v kompe (Duron, SIS doska) 1 wireless sietovku Sparklan
(pouzivam hostap drajvery), vsetko funguje uplne krasne bez problemov.
Ked vsak do toho isteho kompu pridam aj druhu uplne rovnaku sietovku,
tak mi komp najneskor do 2 hodin stuhne. Pred tym vsak funguje uplne v
pohode, nevadia mu vysoke datove toky, zataz cpu...
Jedna z tych sietoviek je v rezime AP (mode Master) - ta tam bola
povodne sama a s tou to fungovalo. Ked som pridal druhu ako klienta
(mode Managed), tak zacali problemy. Myslel som si, ze moze byt vadna
samotna sietovka, ale ked som ju vymenil za inu, tak to robilo to iste.

Nestretli ste sa nahodou niekto s podobnym problemom? Pripadne nemate
niekto nejaky napad, ako to vyriesit?

Diky za hocijaky napad.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.