[linux] Re: Uctovny SW pod Linuxom.

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Pondělí Leden 27 11:56:30 CET 2003

Dovolil by som si to preformulovat:
Neexistuje ziadne uctovnictvo vyhovujuce SK prostrediu pre male firmy.

Ako som uz pisal, riesenia pre stredne a velke firmy su.

Napr. Abra G3 pre stredne, SAP pre velke.

Ako som uz pisal, u nas vo firme bezime ucto pod linuxom, ktore som tu aj
pred nejakym casom (07.06.2001) ponukal, ale kedze nebolo odozvy,
tak vyrobca prestal s vyvojom a odvrhol produkt.

Inak si osobne myslim, ze nejake uctovnictvo pisane v clipperi by sa dalo
preportovat pod linux. Poznate niekdto nieco take ?

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk