[linux] 2x wireless (prism2.5 PCI) = freeze

Mário Mikeš mikes na hsh.sk
Pondělí Leden 27 12:26:16 CET 2003

Podobny problem prave riesim. Pouzivam aktualny HostAP s CVS a kernel
2.4.18-18.8 RedHat. Ak su sietovky v mojom pripade 2xPCMCIA Senao v
rozdielnych modoch tak to na stabilnej verzii bez hlasky vytuhne. V
kombinacii 1 x Orinoco-Managed, 1 x Senao-Master sa zda to CVS chodive. 2
x Senao som este zatial neskusal. V testoch prenesiem maximalne 800 MB do
zatuhnutia ale teraz mam uz ~3 GB a drzi.

Mario