[linux] Re: Uctovny SW pod Linuxom.

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Leden 28 03:50:15 CET 2003

On Mon, Jan 27, 2003 at 03:09:35PM +0100, Matus fantomas Uhlar wrote:
> -> M.F. PSIkappa wrote --- napísal::
> ->
> -> >Inak si osobne myslim, ze nejake uctovnictvo pisane v clipperi by sa dalo
> -> >preportovat pod linux. Poznate niekdto nieco take ?
>
> -> V clipperi je datalock/d, pomerne rozsireny soft. Zial oznamili
> -> ukoncenie vyvoja tejto verzie. Snazil som sa diskutovat o jej
> -> nenahraditelnosti verziami pre MS WIN, zial bez ich zaujmu. V svojom
> -> maily som im naznacil prave cestu portacie na LINUX, resp. pod iny nez
> -> MS DOS, kedze tento uz zacina byt nepouzitelny.
> [...]

zdravim,

ja jsem ted hledal neco na delani faktur pro one man show ;-) pro nas na
zahradu, ale taky jsem docela pohorel. nasel jsem gnucash, to umi
delat faktury od 1.7.6, ale musim kvuli tomu nainstalovat debian unstable,
jedine funkcni co jsem nasel a neni to pro isp plus to nechce sql a
web server je BANAL, sice taky neni dokonaly, ale zda se funkcni je...

jeste jsem nasel jedno ucto na penguinu, ale to jsem jeste
neotestoval..., pokud vim je to stare, ale snad by to jelo, pro firmy to
ale nebude - podpora zadna, aktualizace zadna...

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487