[linux] Grub

Boris Mutina, Tatra Timber, s.r.o. bmutin na tatratimber.sk
Úterý Leden 28 09:47:53 CET 2003

dokazem nainstalovat grub na particiu linuxu. pouzivam ho na spustanie rh7.3
a w98 /na jednom disku/. co mi ale vrta hlavou je nasledovné:
ako nainstalovat grub ak mam particiu vfat alebo msdos a ziadnu ext2/ext3?
dovodom je to, ze mam pocitac na ktorom su na disku dve particie jedna s
msdos6.2 a druha s win98, potreboval by som spustit pri bootovani grub aby
som mohol rozhodnut z ktorej particie bootovat. nechcem pouzivat iny
bootmanager, grub sa mi zda dostatocne simple

Boris