[linux] Grub

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Úterý Leden 28 10:12:14 CET 2003

Boris Mutina, Tatra Timber, s.r.o. wrote:
> dokazem nainstalovat grub na particiu linuxu. pouzivam ho na spustanie rh7.3
> a w98 /na jednom disku/. co mi ale vrta hlavou je nasledovné:
> ako nainstalovat grub ak mam particiu vfat alebo msdos a ziadnu ext2/ext3?
> dovodom je to, ze mam pocitac na ktorom su na disku dve particie jedna s
> msdos6.2 a druha s win98, potreboval by som spustit pri bootovani grub aby
> som mohol rozhodnut z ktorej particie bootovat. nechcem pouzivat iny
> bootmanager, grub sa mi zda dostatocne simple
Radsej pouzi nejaky soft pre dos/win atd...

Predpokladam, ze budes musiet najpr si pripravit konfiguraky, pripojit
ten disk s tymi cudnymi vecami (win/dos :-) ) a nainstalovat tam grub,
ci a ako to bude fungovat je otazne - pokial som narychlo pozeral
dokumentaciu, tak tam sa akosi nespomina grub bez linuxu (*BSD a pod)

Zd.