[linux] /etc/crontab

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Úterý Leden 28 13:01:29 CET 2003

> Caf.
> Po pridani zaznamu musis restartnut crona.
> zdar

Vo vsetkych distribuciach s ktorymi som sa stretol netrebalo restartovat
cron, takze predpokladam ze ho nebude treba restartovat ani teraz.

Skor moze byt problem s tym, ze cron neprebera premenne prostredia, takze ak
nemas k tomu wgetu absolutnu cestu, nema ho ako spustit, ale vtedy by mal
poslat rootovi mail.

Posli sem riadok z crontabu, pripadne cely crontab ak tam nie je nic
tajne:-).

A skontroluj, ci bezi cron.