[linux] iptables - SNAT,FTP ale !21

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Úterý Leden 28 19:38:20 CET 2003

Hmm, a naco to komplikovat ?
Ak som to spravne pochopil, tak mas 1 router s viacerymi rozhraniami,
z ktorych jedno je localna siet a napr. druhe je DMZ.

Nieje to sice 2 krat najkrajsie riesenie, ale malo by fungovat.
Cize na routery nastav pravidla tak, aby packety z localnej siete do DMZ
neboli masqueradovane a uprav prislusne rules, aby povolovali taky trafik
a malo by to fungovat...

No dobre a teraz ciste riesenie, ktore som vygooglil za 7 minut otazkou:
iptables ftp SNAT "other port than 21"
a dalo mi to presne 1 relevantny odkaz.

Treba natiahnut modul ip_conntrack a aj ip_nat_ftp s parametrami. Ako
parametre zadas porty, na ktorych predpokladas ftp ...

modprobe ip_conntrack_ftp ports=21,n1,n2,...,n7

A maximum of 8 ports can be monitored.

Just do the same for ip_nat_ftp.

--
`)_|_('       PSIkappa