[linux] Re: Uctovny SW pod Linuxom.

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Leden 28 20:19:24 CET 2003

On Tue, Jan 28, 2003 at 10:07:26AM +0100, Marian Cavojsky wrote:

> Neviem presne co myslite pod pojmom 'robenie faktur'. Ja pouzivam
> sablonu, ktoru som si napisal v LaTeX-u. Vyplnam ju rucne. Nejake
> sablony obsahuje aj projekt Tucniak, tiez v LaTeX-u. V kode este faktury
> nejde vytvarat, ale rucne sa tam da dopisovat. Pripadne si na to urobit
> skriptik. (Je to v XML-ku schovany LaTeX.)

a jejich dalsi ecidence? v nejake spreadsheetu? to ale znamena dvoji
psani, tomu se chci vyhnout, ale jinak by mi to v podstate stacilo...,
muzete to popsat podrobneji?

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487